رئیس كمیته بهداشت و درمان ستاد اربعین اعلام كرد؛

عرضه خدمات درمانی به 65 هزار زائر اربعین، انتقال 220مصدوم از عراق

عرضه خدمات درمانی به 65 هزار زائر اربعین، انتقال 220مصدوم از عراق

به گزارش دكتر ایزی رئیس كمیته بهداشت و درمان ستاد اربعین، اظهار داشت: تابحال ۶۵۰۰۰ زائر اربعین حسینی (ع) از خدمات درمانی بهره برده اند و هم اكنون، ۲۷۳۶ نفر هم بستری و تحت درمان هستند.



به گزارش دكتر ایزی به نقل از مهر، پیرحسین كولیوند، در مورد خدمات رسانی بهداشتی درمانی در مراسم اربعین حسینی، اضافه كرد: تابحال ۶۵۰۰۰ زائر اربعین حسینی (ع) از خدمات درمانی بهره برده اند و هم اكنون، ۲۷۳۶ نفر هم بستری و تحت درمان هستند.
وی افزود: تابحال ۱۷۱۶۵ مورد بازرسی بهداشتی در مرزهای جمهوری اسلامی انجام شده و تعداد ۷۶۰ موكب و همچنین، ۱۵۴۰مركز تهیه، پخت و توزیع غذا مورد بازدید كارشناسان بهداشت قرار گرفته است.
كولیوند خاطرنشان كرد: علاوه بر مراكز درمانی ثابت، ۵۸ مركز درمانی سیار نسبت به عرضه خدمات درمانی به زوار گرانقدر انجام وظیفه می كنند و تا كنون به ۱۴۵۰۰ زائر از اتباع پاكستان وافغانستان خدمات درمانی ویژه اربعین عرضه شده است.
رئیس كمیته بهداشت و درمان ستاد اربعین تصریح كرد: تعداد ۷۰ مصدوم توسط اورژانس هوایی انتقال داده شده اند. ضمنا تعداد ۳۵ مصدوم به شیراز و تعداد ۳۰ مصدوم هم از زائرین اربعین به تهران منتقل شده اند.
وی اظهار داشت: تابحال ۲۲۰ مصدوم از عراق توسط اورژانس كشور به مرزهای ایران منتقل شده اند كه تعداد ۱۰۸ مصدوم به مرز مهران منتقل شده كه ۵۸ نفر پس ایجاد شرایط پایدار به شهرستان محل سكونت خود اعزام شدند و تعداد ۲۵ نفر همچنان بستری و مابقی ترخیص شده اند.
كولیوند بیان كرد: تعداد ۱۰۷ زائر مصدوم در مرز شلمچه پذیرش شده اند كه تعداد ۳۵ نفر پس ایجاد شرایط پایدار به شیراز منتقل شدند و هم اكنون ۸ نفر بستری و مابقی مرخص شدند.
رئیس كمیته بهداشت و درمان ستاد اربعین عنوان كرد: در مرز چزابه ۴ مصدوم باقی مانده كه سه نفر بستری و یك نفر مرخص شده اند و نهایتا، در مرز خسروی، تعداد یك نفر بستری است.

1398/07/21
23:31:06
5.0 / 5
4252
تگهای خبر: بهداشت , بهداشت و درمان , خدمات , درمان
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۲

لینک دوستان دكتر ایزی

دکتر ایزی Drez.ir

تگهای دكتر ایزی

drez.ir - حقوق مادی و معنوی سایت دكتر ایزی محفوظ است

Dr EZ دكتر ایزی

پاسخ به سوالات پزشکی