پوشش بیمه ای خدمات توانبخشی به كجا رسید؟

پوشش بیمه ای خدمات توانبخشی به كجا رسید؟

به گزارش دكتر ایزی دبیر و رئیس دبیرخانه شورای عالی بیمه سلامت درباره وضعیت پوشش بیمه ای خدمات توان بخشی، اظهار داشت: هم اكنون پیشنهاد كردیم كه تا هر مبلغی را كه سازمان مدیریت به ما عرضه نماید، به همان میزان اولویت بندی كرده و خدمات توان بخشی را برای بیمارانی كه بیشترین نیاز را دارند، تحت پوشش بیمه قرار دهیم.



دکتر سجاد رضوی در گفت و گو با ایسنا، درباره وضعیت پوشش بیمه ای خدمات توانبخشی اظهار داشت: طبق قانون باید خدمات مربوط به توان بخشی را تحت پوشش بیمه قرار دهیم، اما با توجه به این که این مساله نیاز به منابع و اعتبارات دارد، در صورتیکه منابع آنرا در اختیار قرار دهند، برای پوشش بیمه ای این خدمات اقدام می نماییم.

رضوی با اعلان اینکه پوشش بیمه ای خدمات توان بخشی در سال قبل به حدود ۲۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز داشت، اظهار داشت: هم اکنون پیشنهاد کردیم که تا هر مبلغی را که سازمان مدیریت به ما عرضه نماید، به همان میزان اولویت بندی کرده و خدمات توان بخشی را برای بیمارانی که بیشترین نیاز را دارند، تحت پوشش بیمه قرار دهیم.

وی اظهار داشت: به طوری که بیمارانی که از نظر اقتصادی شرایط منابسبی ندارند و دریافت خدمات توان بخشی برایشان لازم است و بسته به شرایط مالی و جانی بیمار پوشش بیمه ای را برایشان لحاظ نماییم. اساسا دراین زمینه بیمارانی که تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی هستند در اولویت قرار دارند.





منبع:

1399/07/04
13:13:14
5.0 / 5
1733
تگهای خبر: خدمات , سلامت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۵

لینک دوستان دكتر ایزی

دکتر ایزی Drez.ir

تگهای دكتر ایزی

drez.ir - حقوق مادی و معنوی سایت دكتر ایزی محفوظ است

Dr EZ دكتر ایزی

پاسخ به سوالات پزشکی