کاهش 19 درصدی شکایات از سازمان انتقال خون

کاهش 19 درصدی شکایات از سازمان انتقال خون

به گزارش دکتر ایزی، معاون اجرایی دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات سازمان انتقال خون اظهار داشت: میزان شکایات ثبت شده در سامانه سازمانی در مدت چهار ماهه اول سالجاری، ۱۹ درصد کاهش داشته است.


به گزارش دکتر ایزی به نقل از روابط عمومی سازمان انتقال خون، حسین آقاجان زاده معاون اجرایی دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات سازمان انتقال خون، اظهار داشت: در مدت چهار ماهه اول سال قبل ۱۱۲ شکایت در سامانه درج شده که این آمار در چهار ماهه سالجاری به ۹۴ مورد رسیده است. معاون دفتر بازرسی خاطرنشان کرد: بیشتر شکایت های ثبت شده در سامانه کمتر از دو روز رسیدگی می شود ضمن این که کلیه تماسهای تلفنی هم که از سراسر کشور و منطبق با پوسترهای نصب شده در مراکز اهدای خون دریافت می شود تا پایان وقت اداری همان روز و گاه در زمان حضور اهداکننده در مرکز اهدا پیگیری و موانع احتمالی مرتفع می شود.

گفتنی است رویکرد دفتر بازرسی در ستاد مرکزی سوق دادن مراجعین بسمت شکایات سیستمی بوده که علاوه بر پاسخگویی مستند، زمان هم مدیریت شود.


منبع:

1404/05/05
11:19:30
8
5.0 از ۵
تگهای خبر: سیستم
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
X

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۲

لینک دوستان دكتر ایزی

دکتر ایزی Drez.ir

تگهای دكتر ایزی

drez.ir - حقوق مادی و معنوی سایت دكتر ایزی محفوظ است

Dr EZ دكتر ایزی

پاسخ به سوالات پزشکی
drez.ir: سلامتی در دسترس، در هر زمان و مکان