مركز درمان ناباروری در بیرجند افتتاح شد

مركز درمان ناباروری در بیرجند افتتاح شد

دكتر ایزی: بیرجند - مركز درمان نازایی و ناباروری «رویش» و مركز خدمات جامع سلامت شهری قائم روز پنجشنبه با حضور سید حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشكی در بیرجند افتتاح شد.


به گزارش دكتر ایزی به نقل از ایرنا، رئیس دانشگاه علوم پزشكی بیرجند در آیین بهره برداری این طرح ها اظهار داشت: مراحل تكمیل و تجهیز مركز ناباروری رویش خراسان جنوبی در بیرجند امسال به آخر رسیده است.
كاظم قائمی با اشاره به شروع این پروژه از سال 96 تصریح كرد: این مركز در 800 متر زیربنا با 25 میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار افتتاح شد.
وی اضافه كرد: آزمایشگاه « آی وی اف» و « آی یو آی»، اتاق عمل، بخش بستری زنان و نمونه گیری همچون بخش های مركز نازایی رویش است.
رئیس دانشگاه علوم پزشكی و خدمات بهداشتی و درمانی بیرجند شب گذشته در دیدار با اعضای هیات علمی و كاركنان دانشگاه علوم پزشكی بیرجند با اشاره به اینكه مركز ناباروری و نازایی رویش استان اكنون فاقد فوق تخصص نازایی است خواهان جذب فوق تخصص در این مركز شد.
قائمی خاطرنشان كرد: آمار ناباروری و نازایی در استان بالاست كه با جذب فوق تخصص نازایی نیاز رجوع بیماران به خارج استان برطرف می گردد.
رئیس دانشگاه علوم پزشكی بیرجند زیربنای مركز جامع سلامت شهری قائم را 500 متر مربع عنوان نمود و اظهار داشت: برای ساخت این مركز 7 میلیارد و 500 میلیون ریال از محل كمك خیران هزینه شده و ساخت آن هم به عهده مجمع خیرین سلامت استان بوده است.
وی با اشاره به بخش های مختلف این مركز تصریح كرد: آزمایشگاه بهداشت محیط و حرفه ای دندانپزشكی و غیره همچون خدمات ارائه شده در این مركز است.
وی با اشاره به اینكه عملیات اجرایی این مركز از سال 95 آغاز شد، بیان كرد: مركز خدمات سلامت شهری قائم در زمینی به مساحت 2 هزار و 500 متر مربع تولید شده است.
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشكی شامگاه چهارشنبه برای انجام سفر 2 روزه وارد بیرجند شد.
15 طرح بهداشتی، درمان و آموزشی در هفتمین سفر وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشكی به خراسان جنوبی افتتاح و عملیات اجرایی 2 طرح دیگر آغاز می گردد. مجموع سرمایه گذاری این طرح ها حدود 40 میلیارد تومان اعلام شده است.
قاضی زاده هاشمی دیشب بعد از ورود به بیرجند پنج طرح حوزه سلامت را در مركز استان افتتاح و با اعضای هیات علمی و كاركنان دانشگاه علوم پزشكی بیرجند دیدار نمود.
طرح های بهداشت و درمان خراسان جنوبی امروز (پنجشنبه) با حضور وزیر بهداشت در شهرستان های قاینات و فردوس به بهره برداری می رسد.
استان مرزی خراسان جنوبی دارای 13 بیمارستان در 11 شهرستان است كه با 950 تخت بیمارستانی فعال به بیماران خدمات دهی می كنند.
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشكی، قبل از این 6 سفر دیگر به خراسان جنوبی داشته كه در این مدت طرح های بهداشتی، درمانی و آموزشی زیادی به بهره برداری رسیده یا اعتبار مورد نیاز برخی طرح ها تامین شده است.
9893 * 6054


1397/06/16
00:51:56
5.0 / 5
4928
تگهای خبر: آزمایشگاه , بهداشت , بهداشت و درمان , پزشك
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۵

لینک دوستان دكتر ایزی

دکتر ایزی Drez.ir

تگهای دكتر ایزی

drez.ir - حقوق مادی و معنوی سایت دكتر ایزی محفوظ است

Dr EZ دكتر ایزی

پاسخ به سوالات پزشکی