سالاری خبر داد:

پرداخت ۳۰۰۰ میلیارد تومان از مطالبات وزارت بهداشت

پرداخت ۳۰۰۰ میلیارد تومان از مطالبات وزارت بهداشت

دكتر ایزی: مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی از پرداخت 3000میلیارد تومان از مطالبات دانشگاه های علوم پزشكی طی هفته آینده آگاهی داد.



به گزارش دكتر ایزی به نقل از مهر، مصطفی سالاری در مراسم بهره برداری از پایگاه اطلاعات برخط بیمه شدگان كه در سازمان بیمه سلامت انجام شد اظهار داشت: بدهی ما به دانشگاه علوم پزشكی ۴، ۵۰۰ میلیارد تومان بود كه ۳، ۰۰۰ میلیارد تومان آنرا بوسیله اسناد خزانه كه از دولت دریافت كرده ایم، پرداخت خواهیم كرد.
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی اضافه كرد: با پیگیری های انجام شده، از اوایل هفته آینده پرداخت ها آغاز می شود و وجوه نقدی آن نیز فراهم می شود.
وی در مورد بدهی به مراكز غیردانشگاهی نیز اظهار داشت: درانتها امسال ۵۰۰۰ میلیارد تومان مجموع كاركرد و بدهی های معوق است كه برای تسویه آن برنامه ریزی شده و سال آینده را بدون بدهی به مراكز طرف قرارداد شروع خواهیم كرد.
سالاری اشاره كرد: در حوزه بهداشت و خانه های بهداشت نیز آماده همكاری با وزارت بهداشت هستیم.
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی اظهار داشت: توسعه مراكز درمانی برمبنای معیارهای علمی انجام می شود و دراین زمینه بهره برداری از فناوری اطلاعات می تواند تأثیرگذار باشد.
وی افزود: این مساله در شرایط فعلی فراتر از تصور بود و امیدواریم سال آینده را بدون بدهی به مراكز درمانی آغاز نماییم.
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی همین طور از اهتمام وزارت بهداشت و سازمان بیمه سلامت در بحث پرونده الكترونیك آگاهی داد و اظهار داشت: آمادگی همكاری و مشاركت در پیشبرد این برنامه ها را داریم و از ظرفیت وزارت ارتباطات نیز كمك می گیریم.
سالاری اضافه كرد: پرونده الكترونیك اهمیت بالایی دارد، موجب مدیریت هزینه می شود و به حفظ سلامت مردم كمك می نماید.
وی با اشاره به اینكه با پیش گیری از تجویزهای اضافه و تكراری، آماده همكاری برای اجرای طرح «استحقاق سنجی» هستیم، اظهار داشت: سازمان تامین اجتماعی می تواند به خوبی از این ظرفیت استفاده نماید بطوریكه پرداخت های ما به مراكز طرف قرارداد نیز با سرعت بیشتری قابل انجام خواهد بود كه منجر به كنترل هزینه نیز می شود. همین طور بیمه شدگان از تجویزهای بهتری استفاده می نمایند.
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی درباب پرداخت مطالبات به مراكز درمانی بیان كرد: هفت ماه پیش به وزیر بهداشت قول دادیم كه بدهی ها را بموقع پرداخت نماییم و حدود ۱۶ هزار میلیارد بدهی قبلی را نیز پرداخت كرده ایم؛ از آن روز به بعد تمام پرداخت ها به روز انجام شده است.


منبع:

1398/11/21
00:02:34
5.0 / 5
4223
تگهای خبر: بهداشت , پزشك , دانشگاه , درمان
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۱

لینک دوستان دكتر ایزی

دکتر ایزی Drez.ir

تگهای دكتر ایزی

drez.ir - حقوق مادی و معنوی سایت دكتر ایزی محفوظ است

Dr EZ دكتر ایزی

پاسخ به سوالات پزشکی