آمادگی یگان ویژه با تمام تجهیزات لجستیك برای كمك در مقابله با كرونا

آمادگی یگان ویژه با تمام تجهیزات لجستیك برای كمك در مقابله با كرونا

دكتر ایزی: فرمانده یگان های ویژه ناجا اظهار داشت: یگان ویژه برای مهار و كنترل بیماری كرونا، تمامی امكانات خود، همچون خودرو های آبپاش را به میدان می آورد.


به گزارش دكتر ایزی به نقل از ایسنا، سردار حسن كرمی با اشاره به قابلیت تجهیزات یگان ویژه اظهار نمود: مردم همیشه پلیس و نیروهای یگان ویژه را در كنارخود دیده اند، یگان های ویژه محافظ مردم در مقابل اشرار و اغتشاشگران هستند و این دفعه ویروس مهاجم درحال ضربه زدن به هموطنان است، بنا بر این یگان ویژه آماده است برای حفظ جان مردم با تمام قوا وارد صحنه مبارزه با این بیماری شود و تمام تجهیزات لجستیك خودرا برای پالایش شهرها به كارگیری كند.
وی اضافه كرد: یگان های ویژه آماده اند خودرو های سبك و سنگین خود مانند خودروی ضد شورش آبپاش راتق را در اختیار، نهادهای درمانی و بهداشتی و متولیان امر برای ضد عفونی كردن شهرها قرار دهند تا شیوع این بیماری در كشور كاهش پیدا كند.
فرمانده یگان های ویژه ناجا افزود: نیروی انتظامی در پیش بینی حوادث و كاهش هزینه های احتمالی در بحران ها آماده است؛ پس باتوجه به این سیاست، یگان ویژه درتمامی عرصه ها حاضر به جانفشانی برای مردم است و همانگونه كه در حوادث آبان و دی ماه، محافظ جان و در كنار مردم بود، امروز هم آمادگی خودرا برای مقابله با این ویروس اعلام می كند.
براساس اعلام سایت پلیس، وی یگان های ویژه را نگهبان امنیت مردم و یكی از عوامل ثبات در كشور دانست و اظهار داشت: یگان ویژه با ارتقاء آمادگی خود و بهره گیری از آخرین فناوری روز و برترین تجهیزات، به دنبال آرامش مردم در سراسر كشور است و به صورت 24 ساعته آماده خدمت رسانی می باشد و ان شاءالله كه با تدابیر صورت گرفته مانند همیشه، ملت ایران از این مشكل هم سربلند خارج خواهند شد.




منبع:

1398/12/07
16:58:23
5.0 / 5
3615
تگهای خبر: بهداشت , بیماری , درمان , سایت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۲

لینک دوستان دكتر ایزی

دکتر ایزی Drez.ir

تگهای دكتر ایزی

drez.ir - حقوق مادی و معنوی سایت دكتر ایزی محفوظ است

Dr EZ دكتر ایزی

پاسخ به سوالات پزشکی