یك پزشك متخصص جراحی عمومی خبر داد

برداشتن توده ۹ كیلویی از بدن بیمار ۷۸ ساله در بیمارستان شهید بهشتی یاسوج

برداشتن توده ۹ كیلویی از بدن بیمار ۷۸ ساله در بیمارستان شهید بهشتی یاسوج

به گزارش دكتر ایزی كهگیلویه و بویراحمد یك پزشك متخصص جراحی عمومی بیمارستان شهید بهشتی اظهار داشت: این بیمار هم استانی به دلیل سرطان پیشرفته كلیه چندین بار به استان های مجاور جهت درمان رجوع نمود ولی به دلیل ریسك بالای جراحی و داشتن شرایط قلبی و ریوی نامناسب و كم خونی شدید و ریسك بالای مرگ و میر تحت عمل جراحی قرار نگرفته بود.


به گزارش دکتر ایزی به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، دکتر عیسی صالحی اضافه کرد: معمولا طبق علم پزشکی اینگونه بیماران راهی جز عمل جراحی ندارند. جراحی نکردن این بیمار هم منجر به ورم شدید پا و بدن وی شده بود که پس از مراجعه، با هماهنگی تیم جراحی و با کمک پزشکان حاذق دکتر سادات؛ متخصص عروق، دکتر محمد حسینی؛ متخصص بیهوشی و تکنیسن های اتاق عمل طی چهار ساعت تحت عمل جراحی قرار گرفت و با موفقیت به پایان رسید.
وی اظهارکرد: این عمل و سایر عمل های انجام شده در بیمارستان نشان دهنده پتانسیل پزشکان در این استان است.
لازم به ذکر است پس از طرح تحول نطام سلامت تابحال اعمال جراحی خوب و با موفقیت بالا در بیمارستان شهید بهشتی توسط پزشکان متعهد و مجرب انجام شده که از رجوع بیماران به استان های همجوار تا حدود بسیار زیادی کاسته شد که هم در هزینه ها و هم آمد رفت کمک شایانی به استانی های عزیز بود.




منبع:

1399/04/17
23:35:42
5.0 / 5
2865
تگهای خبر: پزشك , جراحی , دانشگاه , درمان
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۱

لینک دوستان دكتر ایزی

دکتر ایزی Drez.ir

تگهای دكتر ایزی

drez.ir - حقوق مادی و معنوی سایت دكتر ایزی محفوظ است

Dr EZ دكتر ایزی

پاسخ به سوالات پزشکی